Mucizemibekliyorum41 6+1im geçen hafta kasık ağrım vardı bu hafta o da yok. Hamileliğe dair belirtim yok normal mi bilmiyorum 😥😥😥 geçen hafta gittiğimizde keseyi göremedik yarın gidiyorum doktora. İnşallah sağlıkla kesesini görür kalbini duyarız yavrumun 🙏🏻 ilk gebeliğimde bebeğimi kaybettiğim için tedirginliğim azalmıyor. İnşallah bu sefer süreç çok güzel tamamlanır mutlu sonla🤲🏻