Dün adet oldum bugün 2.günüm. dünde bugünde aşırı midem bulanıyor başım zonkluyor. Yemek yiyemiyorum hatta su bile içemiyorum. İzlediğim videolardan da tiksiniyorum. Dün rahatlarım diye zorla istifra ettim ama bi faydası olmadı. Neyin nesi bu anlamadım. Hiç iyi değilim üstümden tır geçmiş sanki halsizim. Bilen var mı?
Nane limon denedim
Ihlamur denedim
Kahve içtim
Tuzlu iyi gelir diye çubuk kraker denedim eee kahvaltıda da yedim tuzlu.
Soda içtim