SevgiR Kızlar merhaba,ben 27. haftada bebeğimi kaybettim, maalesef kalbi durmuştu. Yapılan testlerde hafif de olsa pıhtılaşma çıktı.Böyle bir şey yaşayan var mı acaba? Nasıl bir süreç?
naneliseker_ SevgiR 2 kaybım var. Pıhtılaşmam vardı testle öğrendik. Suan gebeyim iğne ve coraspirin kullandım. Başka bir tedavisi yok. Bu arada başınız sagolsun 😣💚
Nur7536 SevgiR öncelikle başınız sağolsun Allahım birdaha evlat acısı yaşatmasın inşallah 🤲 yiyecek ekmeği yokmuş bu dünyada yoksa hiç birşey engel olamazdı doğmasına keşke haftası bu kadar büyük olmasaydı o zmana kadar birşey olmamasıda Allahın işi
Naka naneliseker_ SevgiR Merhaba benim de pıhtılaşmadan dolayı 2 kaybım oldu gen testinde çıktı benımde suan ki gebeliğimde hem corasprin ve oksapar iğne kullanıyorum aspirini 34 de bıraktık suan doğuma az kaldı inşallah sende bir sonraki bebeğini sağsalim alırsın kucağına başın sağolsun çok üzüldüm
SevgiR Ne yazık ki böyle bir sorunum olduğunu bilmiyordum,kayıptan sonra öğrendim.O yüzden kullanmadım
gizemsgizems Merhaba çok üzgünüm öncelikle yaşadığınız durum için ben birkaç kimyasal gebelikten sonra doktorumun talebiyle yaptırdığım testte öğrendim pıhtılaşma olduğunu. Hafif düzeyde olduğu için bana coraspirin verdi gebelik boyunca kullandım 36. Haftada bıraktım. PıhtılaşmanıZ ne düzeydeyse ona göre ilaç verir doktorunuz bi arkadaşım iğne kullanıyordu mesela. Üzülmeyin demek çok zor çok üzücü bi durum allah en yakın sürede sağlıkla gebe kalmanızı nasip etsin inşallah. Bundan sonra sorunuzunda ne olduğunu bildiğiniz için önlem alırsınız