Sevde11 Meryem345 ben adetime 2 gün kala yaşadım peçeteye silince minicik pıhtı şeklinde gelmisti ,hatta demistim erken mi adet oluyorum acaba diye devamı gelmemişti 2 gün sonra test yaptığım zaman da silik çıkmıştı,.
Zeehraaaa Meryem345 gebelikte yaşadım sanırsam 11 12. Haftalardayken koyu kahverengi sümüksü bir akıntı geldi dr ye gittim fitil verdi sonra 3 tane kullandım toplam da kendiliğinden geçti 3 4 gün sürdü ağrı vs olmadi
Zeyba Meryem345 7 hafta olmuştu ben de pembemsi kahverengi akıntı şeklinde çok az 1 gün sürdü kasıklarım belim ağrıdı geçti sonra dr progestan vermişti
gul-lale1 Ben adetden 5 6 gün kadar önce sabah hafif pembe görmüştüm,ilişkidendir belki diye düşündüm ama sonradan anladım ki yerleşme kanamasıymış
Annesinin1tanesi Meryem345 ilk gebeliğimde Hamile olduğumu bilmiyordum çok hafif bir kahverengi lekelenme olmuştu öğrendiğim de de 4 haftalıktı. Şuan 5+5 ama lekelenme yaşamadım her kişide ve hamilelikte lekelenme olmayabiliyormuş
Zeehraaaa Seval0Seval bir süre sonra geçiyor gebelikte olan ama tedbir amaclı fitil veriyor doktor ve dinlenip dikkat etmen gerekiyor
Seval0Seval Zeehraaaa ztn yatıyorum sürekli cnm fitili ben ağızdan alıyorum ilaç vericek yine çağırdı doktorum