Bende 6 haftaligim doktor çok normal olduğunu söyledi benmde çok ağrım oluyor çünkü korkmayn kötü bir durum degl ilk gebeligimde hiç belirtim yoktu kimyasal gebelik geçirdim bu gebeliğimde çok ağrım var ve doktor kese güzel yere yerleşmiş dedi içinizi ferah tutun