Edaa01 Oz-ege20 valla kimseler yok 2 seferdir paylaştım bende kimse bakmıyor ben yapmadım öyle önüme cıkana tahmin ettim insan üzülüyor böyle olunca😒
Oz-ege20 Edaa01 evt yaa keşke anlayan tahminde bulunsa bekliyorum burda bir heyecanla başkalarininkine bakıyorum herkes yorumda bulunmus😕
Oz-ege20 Edaa01 bir oğlum var 3 yaşında kızım olsun çok istiyorum Allah nasip ederse tabi🤲 saglikli olsunda.. teşekkür ederim 🌸
Edaa01 Oz-ege20 ay cnm inşallah gonlumuzden gecen olur 🥰 doktor size tahminde bulunmadimi maşallah bebeginiz büyük
Oz-ege20 Edaa01 Amin hayır garantici doktorum net olsun öyle dedi bir öyle bir boyle soylemek istemem dedi 10 gün sonra kontrol randevum var ogun soylicekmis🙈