Kızlar bebeğim 12 günlük fakat kuvozdeydi. Dün eve getirdik meme ucum olmadığından ve erken doğduğundan kaynaklı tutmuyor fazla sağıyorum ve mama ek yapıyorum. Bi mama bi süt veriyorum.
Hemşireler hastanede bana yardım saat emsin bide üstüne 50 ml kadar ver dedi.
Ama içmiyor dün biraz fazla verdik burnundan geldi.
Şimdi 40 ml veriyorum. Perşembe randevumuz var orda fazla içiyordu şimdi az içiyor diye sarılık olur mu tekrar yatış olur diye korkuyorum. Yardım. Ablam da 30 ml içer yeni doğanlar dedi. Kafam çok karışık