Seymaemre Aç gidiyorsun özel hastanelerde şeker ölçümü yaptırcak hamilelere zaten öncelik tanıyorlar ben aç çok duramadığım için erken saatte gittim doktorum gelmemişti sekretere söyledim kan alım yerine indim koluma kelebek takıldı ilk kan orda alında sonra verilen içeceği içtim tadı çok güzeldi😊 1 saat arayla kan alınıyor 2 kez daha yemek yemiyorsun o aralarda tabikide doktorum acile gönderdi beni yatmam için bazılarının başı dönüyormuş benim öyle bir sorunum olmadı ama gidip yattım şükür sonuçlarımda çok güzeldi herkes yaptırmalı şeker yüklemesini