Swan97 ben fetal DNA geniş panel baktırdım ilk bebeğimde çünkü geniş panelde bakılan bir nadir hastalık çıkmıştı. 11+5 Te 3.97 gelmiş geniş panel bakılamamış diğer down sendromu falan bakılmış ama. Sonra 14+5 de verdim bu sefer 5.7 gelmiş yine bakılmaz dediler bu yüzden bugün amniyosentez oldum. Doktor korkuttu 2 defa bakılamadı bebekte bir şey olabilir diyoruz biz buna dedi