Herkese iyi akşamlar bebeğimi çok şükür kucağıma aldım ameliyathane genel olarak iyiydi ama anestezi ekibi çok kötüydü. Hastane temizlik olarak oda olarak çok güzel ama doğum sonrası karnına bastırma yapıldığı için benim için çok acı vericiydi çünkü bu ikinci sezeryanim ilkinde hiç böyle birşey yapılmadı