Merhaba kızlar bir oğlum var oğlumdan sonra iki düşük yaşadım. Sezeryan dikişim iyileşmemiş. Orda sıvı birikip bebek gelişimini engelliyormuş. istmosel tıpta adı aranızda yaşan var mı acaba bazı kadınlarda kısırlık bile yapıyormuş. 6 ay bekleyelim dedi doktorum sonrada ameliyat olabilirmişim 😔