Merhaba kızlar, 4 kasımda transfer oldum ve 12 gün sonra negatif sonucu aldım. Sonuçtan 4 5 gün sonra adet oldum 5 gün normal adet kanaması geçirdim ve devamında 13 gün kadar lekelenme gibi kanamam oldu toplam 18 20 gün arası sürdü bu regl. Şimdi ikinci adet zamanım geldi ama 2 hafta kadar geciktim bu durumu yaşayan var mı gecikmesi normal mi yoksa adet sonrası lekelenme yaşadığım için mi gecikiyor. Çevremden test yap diyenler oluyor ama negatif sonuç almaktan çok yoruldum korkuyorum o yüzden