Bsss 7 sinde regli olmam gerekiyordu olmadım reglim den 3 gün önce yaptım belirginlik vardı kan sonucum negatif çıktı , şimdi günümde geçti kaset testte çıkar mı yoksa daha erken mi
Grand Bsss benimde 7siydi ama olmadım dün yaptım test ama negatif perşembeye kadar olmazsam bıda yapıcam hayırlısı olsun inşallah hepimiz için
Mertsmother Bsss erken gebelik testi al yap çıkar sonra kan vermeye git ben öyle yaptım 22 haftalık hamileyim
br2023 Bsss galiba ama kan versen kessin sonuç alrsn şuan hangsni yapabiliyorsan yap buraya da at bakalm🥰ilk 5-10 dkkda çıkan silik çizgiler bile bir isarettir sana tavsiyem bebetime testini al yani yaptm doğru ckti o çoğu kişide de doğru ckms yanltci deglms bildgm kadaryla