Kızlar 30 haftadayız bebeğim hep sağ tarafımda hiss ediyorum ayaklarını kafasını falan doktorda sırtı sağ tarafa doğru demişti . Uzanınca sağıma yatıyorum kalp sorunum var diye. Doktorum bi sorun olmaz demişti herkes sola yatın diyo diye tedirgin olmuştum. Şimdi hep bakıyorumda sağ tarafıma vueuyo sağ tarafıma doğru geriniyo yani hep sağda hiss ediyorum acaba sorun olurmu