Yildiz_20 Her belirtisi normalken mide bulantısı göğüste hassasiyet idarara çıkma varken bebek düşüren varmır🙁bende düşmedi amma dokdor düşe bilir dedi 5 haftalık hamilelik çox tedirginim bu kadar belirti boşamı
Yagizinannesi_ Yildiz_20 Belirtilerle düşüğün bir alakası yok ki düşük yaparsın hamilelik sonlanır belirtin gider. Her düşük tehlikesi olanda belirti bitecek diye birşey de yok. Benim 16.haftaya kadar düşük tehlikem vardı ama hiç belirtim yoktu bunu onunla bağdaştırma
cokbilmismom Yildiz_20 ne alaka ya doktor niye böyle negatif veriyor size düşük tehlikeniz mi var ilaç falan mı kullanıyorsunuz. Yoksa normal gebelik seyrinde düsük olur mı dedi durup dururken
Yagizinannesi_ Yildiz_20 Bebeğin eşinde kanama alanları vardı buda bende kanama sebep oluyordu progestan iğne hap kullandım şükür 27 haftalık olduk🙏🏻 sende sıkma canını yat dinlen bol bol
Yildiz_20 Sudenaz0105 cokbilmismom evet fazla mikrop var rahimde ondan bebek olmaz boşuna ilaç falanda kullanma dedi ultrasondakı dokdor ben amma umudumu kesmedim 🥺
cokbilmismom Yildiz_20 bence kesinlikle başka bir doktor ile daha görüşün ya tabi ki ümit kesilmez. Belki başka bir doktor ilaç verecek vs ihmal etmeyin lütfen