Seymoshh Dilek1010 benimde öyle 35+6 da gittim 3.500 gibi dedi hatta bir sürü tahlil yaptırdı yine ama bişeyde çıkmadı çok şükür baş aşağıda dönmüş 37+4 te gideceğim bakalım ne diyecek
Arseee Dilek1010 dogumdan 2 gun once 3630 idi 3260 doğdu ve 1 hafta onden gidiyordu. Ultrasona çok güvenme :)
Selin-1444 Benimde aynı durumdaydı şekere baktırdın mı ? Şeker de normal çıktı benim ama genelde 2 3 hafta ilerden gidiyo kilosu
Dilek1010 Selin-1444 evet baktırdım normal dedi doktor şekere şekeri hamuru bırak dedi morelim bozuldu evet şekeri biraz fazla kaçırmış olabilirim
Zeyno223344 Benimkide 37 haftalıkken 3800 gr doktor iyi dedi ama şuna 38 daha iki hafta var bende bilemiyorum 🤷♀️
Dilek1010 Zeyno223344 bilemedim bende suan makine biraz fazla ölcüyor olsa 100.200 fazla önde gidiyor ddi
Selin-1444 Dilek1010 bana da aynısını söyledi şeker ve hamur artık yeme dedi genelde söylüyorlar moralini bozma gelişimi geri olmasın da ne yapalım ♥️
Dilek1010 Seymoshh hayırla sağlıkla gelsinler inşallah biraz korktum açıkçası artık son bir ay şeker hamurdan uzak durucam
Seymoshh Dilek1010 bende dikkat ediyorum kiloda almadım çok ama peş peşe gebelik yaşadım biraz ona yoruyorum