Merhaba bu sefer mutlu bir yazıyla değil biraz moral bozucu bir olayla geldim sabah uyandığımda affedersiniz kahve rengi kanamam vardı hemen doktora gittim 6+4 haftalık hamileyim ultrosonla baktı kalp atışını dinletti bir sorun yok dedi size resim yükledim anlayan arkadaşlarımdan rica etsem bakabilir mi doktorum çok açıklayıcı olmadı özele gittiğim halde soruma yanıt alamadım. 