maman-es amin inşallah 🤲. Kendim seviyorum imkan ve ortam da buna uygun olduğu için yapabilirim diye düşündüm. Çok şükür eşim iyi yardım ediyor, 3 çocuk belki 4 diyorum, sonra da 5 ye olabilir deyince bazen o da şaşıriyor ama hoşuna gidiyor bir yandan korkuyor, ilk çocuk zorluyor bizi ,ikinic bebegim doğum zordu hatta dedim bir daha normal doğum yok öldüm ben dedim ama şimdi yine normale döndüm. Doğum sancısı ve uzun zorlu süreçleri unutuyorm belki güzel tarafları görmek daha ağır basıyor daha mutlu olduğumu fark ediyorum. Nereden nasıl baktığıma göre değişiyor ama çoğu zaman güzel düşünüyorum.