Tugcetek7 Merhabalar sevgili anneler adetim gecikti test yaptım pozitif çıktı hemde çok belli bir şekilde. Hastaneye gitmek istiyorum ama en yakın tarih 25 aralıkta daha erkene yok sağlık ocağına gitsem muayene ederler mi alternatif ne yapabilirim?
elmaelmaelma Tugcetek7 sağlık ocağında muayene değil de kanda gebelik testi yapılır. Zaten gecikme olur olmaz ya da pozitif testi görür görmez hemen doktora gitmenizin gereği yok. Kese oluşması, kalp atışı duyulması 6-8.haftaları bulabiliyor.
Tugcetek7 elmaelmaelma tamamdır 25 ini bekleyeyim o zaman şu an 5+5 görünüyor adet günü hesaplamasını göre