Aysee1123 38+4 deyim dun catı yapıldı cok musait dedi ılk gebelik bıde 3600 bebeim 3800 gecerse sezaryan ıns normal olursun catın cok iyi dedi dun beri lekelenmem var ıns normal dogumum olur ama sancım yok sadece kasılma var karnımd bebek de karnım tas gıbı 1 haftadır ama dunden beri bu sertlik daha da arttı doktor ben uyardım umarım normal olur dedi ay ıns dedim bende vallaha sunıden korkuyorum bende dedınde dogru kısıye gore degısır bana cok rahatsın senın dogum rahat olur dedi cunku catı muanesi cok kolaydı abartan cok oldu cok kotu diye ben hissetmedim bile umarım normal saglıklı bı sekilde dogumum olur 🥰💕🤲 sunıyide cok abartıyorlar o yuzden sormak istedim tsk ederim cevabın ıcın 🙈