mombarbie_ bende 33+1 im 3 gün önce bir anda kanamam oldu regl gibi 1 cm açılma ve sancı çıktı 2 gece tedbir amaçlı yatıp çıktık progestan ve nidicard başladık. bebek ve hareketleri iyi, plasenta da sorun yok, rahimde de yok, enfeksiyon çıkmadı kan idrar temiz, protein kaçağı yok tansiyon normal, ağır kaldırmadım cinsel ilişki de olmadı yani doktor nedenini bulamadı sizin durumunuz ne tam olarak neden başvurdunuz aynı haftayız merak ettim 🥹