Merhaba kızlar doğumum haziran sonu gibi olacak Eylül ortası gibi tatil planı yaptık oğlum o zamana 31 aylık olacak sizce çok zorlar mı emin değilim zaten yenidoğan kolik vesaire gazlı ise direkt iptal edeceğim ama böyle giden var mı aman Allah korusun bir daha tövbe mi dediniz yine olsa yine giderim mi dediniz