Merhaba hanımlar, 40+2 haftalık olduk, bebeğimden doğuma dair minik bir belirti yok. Doğumu tetikleyici ne yapmam gerekiyor :( artık o kadar ağırlaştım ve yoruldum ki bebeğim sağlıklı bir şekilde tez zamanda doğsun istiyorum. Bu arada her gün birilerinin doğurdun mu mesajlarına maruz kalıyorum 😂 doğumu tetikleyici tavsiyelerinize ihtiyacım var.