Paronayanne Kızlar anlamsız bir şekilde altımda ıslaklık hissediyorum bu normal bir şey mi . Akıntı falan da değil yani damla damla oluyor idrar kaçırma da değil korkuyorum
Dilek_95 Paronayanne Doktora mutlaka sorun eğer amniyon sıvınız sızıyorsa bebeğin suyu azalıyor demektir vakit kaybetmeden sormalısınız inşallah ter gibi birşeydir
Dilek_95 Paronayanne A ah😁 tarihi hiç görmemişim yorumunuz önüme çıkmıştı. Bebek de siz de iyisiniz inşaAllah güle güle büyütün 😍
Zumrut___ Bidemet benimde öyle ya sürekli iç çamaşırım ıslak. Doktoruma sordum suyum falan mı sızıyor acaba diye. Alttan muane etti sıkıntı yok suyun faln sızmıyor dedi. Sıcaklarda vs oluyor galiba