Hanımlar merhabalar o kadar kötüyüm ki 37.+2 haftalığım dün gece dişim ağrıyordu sabah kalktım kahvaltı yaparken dişime bi ağrı girdi ve aynaya baktığımda dişim 2 ye ayrılmış resmen sizce acile gitsem diş hastanesinin bi tedavi yaparlar mı hbiey yiyemedim