Gulnur26 Kızlar 37. Haftada doğum yaptım. Bebeğin kafasında kist olduğu söylendi. Takip yapılacakmış böyle bişey yaşayan varmı acaba.
Birseeen- Gulnur26 merhabalar bende 30. Haftamda doğum yaptım şuan bebeğimin başında kist olduğunu söylediler çok üzgünüm sizin bebeğinizin durumu nasıl süreç nasıl geçti?