Momyy1999 canım gebelik zehirlenmesi yediğin besinlerle alakalı bir şey değil tansiyonun çok yüksek olması, gebelik şekerinin olması, ödeminin olması, idrarda protein kaçağının olması, baş ağrısı vs gibi belirtilerinin olması gerekiyor. Besin zehirlenmesiyle farklı bir şey tamamen. Tansiyonun 13 ün üzerinde olması lazım mesela sürekli