ElifT123 Arkadaşlar nişanım 3 gün önce geldi hala gelmeye devam ediyor . Doktor sancılarımı bekle dedi ama regl ağrısı bel ağrısı dışında şiddetli Birşey hissetmiyorum bazıları ağrım olmadı doğumda bile diyor ben şimdi nasıl ayırt edeceğim ya 🥺
gncglozclk ElifT123 benım dun catı bakıldı dunden beri lekelenme var bende de tık yok doktor normal rahat olur ıns beklemez dedi bakalım bende nasıl ayırt edıcem bilmiyorum aynı seylerı ara ara bende yasıyorum ama en cok yasadım karnım tas gıbı bebek kasılıyor sızınde oyle mı
ElifT123 umrumdadegil dünde bu şikayetlerle gittim doktor normal dedi ben anlamadım artık ne yapacağımı bilmiyorum
ElifT123 gncglozclk yok bebek kasılmıyor bende şuan bel ağrısı ve adet ağrısı var nişanım geldi o kadar
gncglozclk ElifT123 bende 1 haftadır bebek de kasılma var nts de sancı 20 yı gecmıyor oda normalmiş 38+4 deyim bende ama nasıl tas karnım cok rahatsız edıci bı durum
Reina ElifT123 ama nolursa olsun farkı anlıyosun. Benim de çok agrılı geçmedi ama normal kasılmadan farklı oluyor kesinlikle
umrumdadegil Zeynomsu doğum sancısı çekmedim şuanlık sancım var ama doğuma götürecek kadar değil bu çektiklerim böyleyse doğumu düşünemiyorum bile 🤣🤣 sırtım belim kasıklarım vajinam inanilmaz ağrılar oluyor karnım taş gibi oluyor🥲 bu çektiklerimin daha fazlasıymış ama bazıları hissetmiyormuş bu kadar kişiye göre değişen bir şey sanırım
Duygu_nur52 Nişan dediğiniz nedir acaba Ben 37+2 dün gece misket gibi bi akıntım geldi bugün 4 kere geldi ama bel ağrısından ölüyorum hele kuşumun ağrısı beni mahvediyor geceleri
umrumdadegil Zeynomsu korkma herkesin acı eşiği de farklı canım bazıları da hiseetmiyorum diyor belki senin için de öyle olur 🥰 bir süre çekeceğiz ama sonunda evladımızı kucağımıza alınca geçecek bunlar böyle düşünmeye çalışıyorum ben iki doğum çeşidininde zorlukları var