Merhaba, 24+1 haftalık hamileyim. Bugün şeker yüklemesi vs yapıldı ekstra kan ve idrar da istendi. İdrarda bakılan protein sonucu ‘eser’ yazıyo. Doktoruma sordum sorun olmaz dedi. Fakat önceki iki hafta yine bi sebepten idrar bakılmıştı hep negatifti. Biraz tedirgin oldum işin açığı. Daha önce başına gelen var mı ? Bu arada tansiyon veya ödem problemim yok