tugba04 Kızlar 36haftalığız 24 ocağa sezeryan günü aldık bugün nst sancım çıktı ve baş baya aşağıdaymış hissediyorum zaten çok baskı yapıyo ara ara sancıda giriyor progestan verdi ama böyle olup gününde doğuran varmı acaba yoksa erken gelirmi
prensesannesi_2227 tugba04 bn gebelık zehrlenmesınden 36+2de doğurdum bnmkıde kanala grmısti ama işte kontrol amaclı gttm nts de sancım cktı proteın kacagı vs derken kızımı kucagma aldm şimdi 2ye gebeyım