Sinemm13 hayırlısı sağlıklısı olsun inşallah benim 2 si sezaryendi buda sezaryen olucak mecbur.. aynı yer artık alışıyor 3. Ler daha kolay olur diyorlar bana bakalım beni doğumdan çok öncesi ve sonrası süreç biraz ürkütüyor hele o zamana varalım bakalım hayırlısı artık Allah yardım eder inşallah