Aryayy8 Kizlaar ne durumda hareketleri yeri daraldigindanmi bilmem benimki fazla hareketli değil şu sıralar
Smr28 Aryayy8 hemşirem demişti günde 10 sefer hareket etmesi lazm tam anlamadım hareketleri mi yoksa gün içinde saat başı ya dabir kaç saatte bir kıpraşması mı sayılmalı?
Prensannesi333 Bizde bugün tam 36 haftalık olduk hareketli maşallah 🧿ve hareketleri daha sert can acıtıyor 😀 bebeklerin kilosu nedir acaba suan
Aryayy8 Hareketleri sert ama devamlı.hareket yok bendee olduğu yerde toplanıyor geziniyor kasikta çok baskı var vurdumu iyi aciyor 😅
tugcesakzci Aryayy8 baş aşağı mı, doğum pozisyonu almış benimki ben de kasıkta vajina da çok baskı hissediyorum. 2 gece önce korkuttu zaten baya doğum başladı sandım ağladım acıdan 😂😂😂
tugcesakzci Smr28 2 saatte bir hareket etmesi bekleniyor genellikle. Benim doktorum sabah ve akşam iki kere hareketlerini takip edip say demişti 10 üzerindeyse sıkıntı yok demekmiş
Aryayy8 Smr28 hareketleri sayılıyor sanırım dün benimde sağlık ocağında kontrolüm vardı gün içinde hareket etmezsen bundan sonra hemen acile.git bu haftadan sonra heran doğum olabilir diye korkuttu insan panikliyor Bi an da
Tinii_minii_mom tugcesakzci baş aşağı olması daha çok kasıkta ağrı hissettirmiyor mu sizdede? Benim ne zaman başı aşağıya döndü o gün kasıklarda ağrı başladı karın ağrısı gibi bi bakıyorum oynuyor geçiyor ağrı bi bakıyorum aha doğdu diyorum daha 34üm bi de
tugcesakzci Tinii_minii_mom hem kasık ağrısı oluyor hem de vajinaya baskısı oluyor ciddi anlamda cankmı yakıyor bazen özellikle yürüdükçe. İki gece önce 15 dakikada bir gelen şiddetli bel ağrısı yaşadım dedim doğuyo heralde beklemeyecek 😂 Allah’tan biraz daha beklemeye karar verdi.
tugcesakzci Aryayy8 aynen canım bana doktor da sağlık ocağı ebesi de aynı şeyi söyledi. Yine için rahat etmezse git acile mutlaka her an doğabilirler artık 😂