2,5 ay önce doğum yaptım ve emziriyorum. Bu zamana kadar hap kullanmamıştım hiç. Ama kendimce tedbirli olmak istiyorum acaba doğum kontrol hapına başlasam mı diyorum. Doktorum yazacaktı ama gerek yok dedim sonra acaba başlasam mı diye düşünmeye başladım. Emzirirken doğum kontrol hapı kullanan öneren önermeyen anneler var mı aranızda ? Birkaç marka var sanırım zaten emzirirken kullanılan