eecceeemmmm [https://mutluresim.com/images/2024/01/09/njADt0.png] Bugün transferimin 7. Günü dayanamadım kan testi yaptırdım sonucum 70,78 çıktı normal mi acaba yorumlayabilen varmı?
Hicran57 eecceeemmmm gayet güzel canım hayırlı olsun:) 12.günde tekrarlayın bakalım artış varmı neden erken gebelik yapmadınız 😌
Hicran57 eecceeemmmm duvarına baktım 3 ocakta transferin olmus aynı gün transfer olmusuz umarım bende alırım bu guzel sonucu ne gıbı belırtılerın vardı canım bu arada🥰
Deletedmom_85 eecceeemmmm Hayirli olsun biliyorsunuzdur ki önemli olan 2 günde %60lik bir artışın olması. Benim 9.gun 190 çıkmıştı 2 günde bir tskiep ettim artış gayet sağlıklıydi çok şükür şimdi sona geldik diyebilirim. Sizinde allah tamamına erdirsin inşaallah.