kızlar ben 6+3de reglden beter bi kanama yaşadım. iki gün hastanede yattım. sonra kese ve kalp atışına bakıldı her şey normal. düşük tehtidi olması sebebiyle 1 ay heyet raporu verildi 7+4 geçen hafta gittim kesenin dışında alt kısımda kanama alanı görüldü. şuan oluk oluk kan akmasa da vajinal akıntıyla karısık kırmızı kan olarak lekelenmelerim devam ediyor böyle bir şey yaşayan var mı zaten tüp bebekle oldu bi de üstüne böyle şeyler yaşamam beni iyice strese soktu bilen yaşayan varsa yazsin lütfen 🙏