Tüp bebek anneler beta artışlarınız nasıldı
Krmzkz0 ilk beta yüksek ikinci beta düşük
2ikizbebek_2 merhaba benim de düştü sonucunuz ne oldu acaba
Umut2 adet oldum ve negatif