Arkadaşlar çok aşırı bel ağrım var ve yeni değil kaç gündür böyle devam ediyor. 5 dakika oturmaya gelemiyorum hem kaburga hem belim başlıyor ağrımaya ya uzanıcam yada ayakta durucam öyle biraz rahatlıyorum. Bebeğin geldiği de yok. Benim gibi çok bel ağrısı olan var mı ?