gokyuzununogrencisii 2.200 gr denildi şimdi kızlar hastaneden yazıyorum nst ye bağlandım, kilosu nasıl sizce aynı olanlar var mı 🌸 doktor şey dedi bide son adetinden bir hafta sonra geliyor gelişimi sadece bir haftalik biraz az kilosu
Yagmurakyurek gokyuzununogrencisii bana 2kilo 13gram dedi 🥺2gun sonra nst var muane ederlerse gene kilosuna baktrcm
gokyuzununogrencisii Minigiim-vebenn52 yaa o zaman çok da düşük değil 😊 , zaten şey dedi 2 buçuk kiloyu geçerse doğuma kadar bizim için tamamdır
gokyuzununogrencisii Alan_Yeliz yaa 😍😍 hemen hemen herkesin aynıymış zaten doğuma daha var 3 kilo olsa yine iyi, ilk kizim 40+1 de 3 gr doğdu
Dilan_55 gokyuzununogrencisii bende bugün gittim 33+6 günlüğüm 2500 kilosu normal herseyi haftasiyla çok uyumlu dedi
Alan_Yeliz gokyuzununogrencisii son haftalar zaten aliyo bebek kilo bencede normal masallhhh sağlıkla gelsin bebisler insallh
Yagmurakyurek gokyuzununogrencisii evet ama şöyle bir durum .var uygulamada mesela 33se doktorum 34dior hangisine göre gitmeliyim ?ben uygulamaya göre yaziorum