Annesininmelei Dün yumurtam toplandı , 10 yumurta toplandı sadece 6 tane kalmış bu normal mi ? Bana çok az geldi.
Mavideniz26 Annesininmelei 5.gune dahada azalacak normaldir en sagliklisi ve kaliteli olan kaliyor zaten
Mrl-1gvn Annesininmelei Bence iyi yani en azından ilk denemeniz tutmazsa ki inşallah gerek kalmaz tutar hayırlısıyla 🤲 İkinci denemenizde şansınız daha yüksek hepinizin hakkında hayırlısı olsun inşallah
Ysmnpmk Annesininmelei 30 yumurtadan 6 tane kaldı benimde onlarda genetige gitti hastalıklı olanlar daha elencekte yani önemli olan sayısı değil daha çok sağlıklı embriyo olması bundan önceki tüp bebegimdede 9 yumurtadan 1 tanesi 5.gune gelmişti
Grkmplt Annesininmelei canim benim tam 35 yumurtam toplandı 15 için bos cikti 3.gune sadece 7 5.gune ise 3 tane embriyo kaldi biri de kalitesizdi ikisini transfer yaptılar suan ikizlere hamileyim Yani 1 adet saglikli embriyo bile yetiyor tutunmasi icin canini sıkma pozitif düşün
ikizmom94 Benim 12 yumurtadan 4 u 3. Güne ulaştı ikisi transfer oldu 2 si donduruldu yani merak etmeyin sağlıklı olmaları önemli çok normal
ikizmom94 Umudumsun098 o 4 tane 3. Güne ulasanlar dolduruldu 2 ay sonra 2 embriyom transfer oldu rahim dinlendirme yapıldı çok şükür şu an ikizlerimi bekliyorum size de nasip olur insallah
ikizmom94 Umudumsun098 her gun 1 tane avakado ve yumurta tükettim folik asit takviyesi başladım idrar yolu enfeksiyonu olmamak icin bol bol su ictim ve dengeli beslendim kızartma paketli gıda tarzi ürünlerden uzak durdum bu süreçte hep siz de stres yapmayın ve inanarak başlayın 3 olumsuz aşılamam ve yığınla iğneli tedavim oldu ama umudumu kaybetmedim inandım siz de inanın olur Allahimin izniyle 🤲