Yusufeymenimm domuz mu ayı mı öküz mü oturmuş vücuduma bilmiyorum ama tam 2 haftadır asla geçmek bilmeyen illetle savaşıyorum 5 yaşındaki kızımla beraber.😓 Yildim kaldım artık.. gün geçtikçe azalır ya hani biraz daha iyiyim dersin amaaa bizde asla böyle olmadı hafiflemiyor bile , öksürük desen var şöyle ciğeri alıp söküyormuşcasina , ateş, eklem ağrıları, tat koku alamama, sürekli burun akıntısı salya sümük, boğazım sesim zaten mauvoldu.. arkadaşlar ben ölüyorum 🥺 33 haftalık hamileyim kadın doğuma gittim bugün parol dışında hicbsiey vermedi idrar için verdi ama çünkü bayağı enfeksiyon çıktı, acil ise boş serum takiyo başka bir şey yok maalesef hamileliğin kötü yanlarından biri.. kızım da çok kötü evde mauvolduk artık.
Rabb’im hepimizi selamete çıkarsın inşallah 😞