Esraleyna Kızlar 36 haftalık olduk bel ağrısı ve halsizlik var. Bugün de ellerim uyuştu şiştiğini hissediyorum. Sizde durumlar nasıl? 💕
Ozr42 38+1 im . Pazartesi günü doğumum var inşallah. Herhangi bir belirtim yok şimdilik. Ama kızlar dikkat edin influenza oldum ortalıkta çok kötü salgın var .
-Ebru-35 Ozr42 evet arkadaslar cook fena salgin var her yerde bi öksürük hapşırma maskeye geri dondum ben. 😷
Nesaras Esraleyna aynı Haftadayız öyle bir bel ağrısı çekiyorum ki yürürken bile topallıyorum artık ellerim de 30. Haftadan itibaren hep şiş sabahları ellerimin ağrısıyla uyanıyorum
snysngn Esraleyna bizde 29 olduk. arada bir kasilmalar agrilar normalmidir? 2. gebeligim olmasina ragmen oncekinde bukadar erken birseyler hissetmemistim. agrilar baskilar korkutmuyo dgl hani.
Sehermahsum7321 snysngn aynı durumdayız perişan oluyorum oğlum da maşallah sanki hamile değil gibiydim bu gebelikte perişan oldum
Aseliimmm Kubrakubra122 doğuma kadar devam magnezyum 15 haftalıkken aldım çünkü fıtıkta var oturuken bile sert zeminse uzun oturmalarda bel gidik😐
Halilesma Esraleyna ay bizimde çabuk geçsin inşallah 🙃27 oluyoruz yarın sadece halsizim uyku düzeni kalmadı mide yanması başladı onun dışında güzel geçiyor daha agirlasmadm cunku
Esraleyna Halilesma 27’de bende öyleydim de 30 sonrası biraz zorluyor, sağlıkla gelsinler de her şeye değer 🙏🏻