Ezgisu benım de oyleydı 3 aylık hamıleyken 5 6 aylık gibiydim herkes kızıyodu ne cok yemışşın smdıden sısmıssın dıye smdıkte 35 haftalık oldum herkesınkı buyuk benım kı normal buyuklukte 16 kılo aldım ve rahatım cok sukur cok takılma oyle sıstım diye