Gulay123 Merveoz pardon reçetesiz 6 liraydı sanırım ben bi kaç kutu alıyorum tek seferde ondan aynı ilacı kullanıyoruz canım bence ihmal etme
Brlgry Merveoz bende seninle aynı hapı kullanıyorum 50mg ve benim doktorda 1 saat uzakta 2 3 gün hapsız kalmış olucam doktpra gidene kadar aynı soru aklımdaydı 3 güm içmesem ne olur diye 🤔🤔
Beyzagzn Tsh kac cikmisti ki? Benim 5.06ydi sonra 4.50 oldu levotron 25 mg vermislerdi bitince 1 kutu biraktim simdi sonucu bekliyorum mecburen sehir disina ciktik alamadim sonucu
Synonyms Merveoz bence aynı dozla devam ettirir gibi tahlil sonucun iyi ama bu ayki sonuca göre hareket edebilirsin. neredeyse hiç reçeteyle almadım ilacımı sanırım bi 6-7 senedir kullanıyorum :) yakında eczane varsa bi 50lik al. 25e düşürelim derse yarım içersin ziyan olmaz:)
Calimeros Tiroit ilacıda psikiyatri ilacı gibi kesinlikle dozunu aksatmaman ilacı düzenli alman gerekiyor bıraktığın ve ara verdiğinde tedavinin başına dönüyorsun 4 yıldır hipotiroidi hastasıyım ilacımı hiç aksatmadığım halde bazen doktorum doz değişiklikleri yapıyor bir an evvel ilacınızı alıp doktorunuz doz düzenlemesi yapana kadar bıraktığınız zamanki dozdan devam edin heleki gebelikte çok daha önemli
Beyzagzn Ben yaklasik 1.5 2 aydir kullanmiyorum 2.71 olmus sanirim biraz daha devam edicez hamilelikle alakali bence benimki duzensiz kullanmama ragmen iyi dusmus gibi geliyo
Yasemindemirtas Merveoz yazdırmana gerek yok yazdırmadan git al 6 tl bisey. Ben bittikce gidip alıyorm
CansuDemir Merveoz Sadece doğum öncesi değil sonrası da kullanılıyor. 52 günlük bebeğim var ve ben hamileliğimin 15. Haftasından beri kullanıyorum. Tüm hormonlarının gelişimi için önemlidir troid.
pitircikannesi1 Merveoz cnm bende onu kullanıyorum. Ilacimi kaybetmiştim 2 gün içmedim bende birşey olmadı. Yazdırmak yerine direk gidip eczaneden aldım 6 buçuk tl verdim. Yazdırmadan da alabilirsin yani
Simayyy Tahlil sonucu ve doz ayarlanana kadar eski doz neyse onu kullanmak lazım, reçetesiz alınıyor diye biliyorum sonuçta 25 mg de yazsa kırıp içilebiliyor, 100 mg yazsa 2 tane içilebilir, kesintisiz kullanmak lazım diye biliyorum