Ebru1234 Adet olamadığim icin doktor yazdi söktürsün diye ama hala sökülmadi. Bugün 4. Gunu ilacta kacıncı günü olurum acaba kullanan var mı? Bir de yan etkileri oldu mu kullananlarda?