Bsrksc Bende kullanmaya başladıktan 2 ay sonra hamile kaldım kadın doğuma gittiğinde bebek istiyorum dediğinde mutlaka veriyor zaten
CooperBaby Fatma9438 Doktorumun verdigi bir kac vitaminle hamile kaldım. Kendi vucudum da eksik olan.. Mesela demir, kan ignesi, agızdan damla gibi gibi..
Asiiye Fatma9438 cnm kan degerinde progestron hormonuna baktır yumurtaliklarin buyuyup catliyomu ordan belli oluyo yoksa ilacla destekler ve prolaktin süt hormonuna baktir benim misal düsük yaptim istedim hamile kalamadim baktilar sut hormonu yuksek o hani anne bebegi emzirirken sut gebelige karsi korurmus ya ilac ictim düstü degerim hamile kaldim
Gazell Fatma9438 troitlerinize baktırın ths degerinize kan verin gebe kalmayı düşündugunuz andan itibaren zaten folik asit kullanmak zorundasınız bebeğinizin sağlığı için ovulasyon testi alın yumurtlama gününüzü o şekilde takip edin ilişkiden sonra hemen tuvalete gitmeyin duş almayın hatta ayaklarınızi yukarı kaldırıp yarım saat uzanın
Minnoslar Fatma9438 ilk hamilelikte öncesinde bir gitmek lazım bende 1 hafta önce gittim kontrollerimi yaptırdım. Son bir testim kaldı sende git
Esmaakdag deletedmom734 bol bol emzır ki sutun olsn ne kadar cok emerse o kadar ıyı suyu bol ıc tatlı ye bıde olur İnsallah sıkıntı etme ondan da olmaz