Kbrcan0033 Kızlar 4 aylık hamileyim, otobüsle 7 saatlik bir yolculuk yapsam sorun olur mu bu aylarda yolculuk yapan var mı bilgilendirir misinizz 🙏
1palyaco Kbrcan0033 bence bunu doktoruna sor. Gerekirse muayene eder risk görmezse yapılabileceğini söyleyebilir .
Youngmotherr Kbrcan0033 3 aylık hamileyken 12 saatlik yolculuk yaptım bir şey olmamıştı ama doktorunuzun görmesinde fayda var
Ayse_gul46 Kbrcan0033 daha küçükken yolculuk yaptim ama ikinci üç aylık dönem için yolculuk daha az riskli derler yinede her molada inip bol bol yürüyün 🩷
Kbrcan0033 Youngmotherr devlet hastanesine gidiyorm şimdilik o zamana da randevu yok o yüzden soramiyorm, ulaşamıyorum 🙄