caglaay1 Kızlar hangi folik asit çeşidini kullandınız kullanmaya başladıktan ne kadar süre sonra hamile kaldınız
Meliss_t caglaay1 bende öncesinde folbiol kullandım hamile kaldıktan sonra da doktorum diofol verdi 3 aya kadar da onu kullanacakmışım ☺️
ayanarta1 caglaay1 ben inofolic combi kullandım b kompleksi ve folik asit içeren pahalı bir vitamin yumurtlamayi kolaylaştırıyor hemen hamile kaldım kullandığım ay
Mavi3475 caglaay1 İlaç felan boş iş walla rabbim nasip ederse olur ilişkiye girdiğinde ayaklarını yarım saat havaya dik bide hemen duşa girme yat sabah al duşunu
caglaay1 adaytomomy bu ay kullanmaya başladım bende ama bu 2 gündür o kadar doymuyorum ki sürekli birşeyler yemek istiyorum