beyzzsenturkk Efnan-77 7 haftalıkken kalp atışını dinlemeye ve görmeye gitmiştik 5 haftalık gibi öğrenmiştim
Bus194 Efnan-77 adetim 10 gün geciktikten sonra test yaptım pozitif çıktı 4 gün sonra da doktora gittik 6 haftalıktı kese ve kalp atışını duyduk 🙏🏻
ardaada Ben hemen gitmiştim ertesi gün😂 Ama tabi kese bebek görememişlerdi beta takibi yapıldı 3 gün 10 gün sonra kese göründü