Emineyildirim06- 37+6 haftalik bebegim , azicik kahverengi leke geldi 2 saat önce, sancı yok daha ama , 2. Gebeligim ilki erkekti bu kiz:) oglum 38+5 de dogmustu, kiz bebek mi erken gelir erkek bebek mi :)
beyzzsenturkk Emineyildirim06- kızımı 38+6 da doğurdum 9 cmle gitmiştim hastaneye yolda doğuracaktım😂 ama doktorlar karıştırana kadar ne suyum geldi ne de nişanım sadece sancı vardı göbek düşmesi de yaşamamıştım doğurmam diye gittiğim hastaneden doğurarak cıkmıştım😂😂😂😂😂
suzan_26 Emineyildirim06- Benim nişan geldiği gün sancımda başladı hastaneye gittim ama açılma 1 cm di tabi normal doğum olmadı sezeyana alındım ama benim kuzenimin nişanı geldikten 1 hafta sonra sancısı başladı ve normal doğurdu kişiden kişiye değişiyor bu durum sağlıkla gelsin 🤲🏻
gncglozclk Emineyildirim06- 38+4 deyim dun catı bakıldı dun kanama oldu sonra kesildi kahverengi akıntıya bıraktı kendini halada ara ara oluyor sancım da yok benım suda gelmedi daha catım musait diye doktor uyardım felan dedi ne zaman dogururum ki benim de kız 🙈
umrumdadegil beyzzsenturkk ay nasıl geçti peki çok ağrı sancı çektin mi hastaneye gidince ne kadar sürdü doğum
Emineyildirim06- beyzzsenturkk dün aciklik var mi diye bakmislardi acaba nişanın gelmesini o mu tetikledi ki, biraz evde sanci cekmek istiyorum suni almamak icin gitmeli miyim acaba 😂😂😂
Zynp_amine beyzzsenturkk bebim 2 gün once 1 cm acilmam var sancim var fakat duzenli degil , suanda ne alemde bilmiyorum , su yok nişan yok , sizce ne yapmaliyim
beyzzsenturkk umrumdadegil ya ben gece 3de yürüyemiyordum bacaklarıma bıçak saplanır gibiydi herhalde bebek dönüyo dedim umursamadım yattım sabah 6 da bi tuvalete gittim ishal olmuştum midem bozuldu sandım yine umursamadım peşine su içtim yatacakken midem bulandı sonrs baktım bi sancı giriyo karnıma ama hala üşüttüğümü düşünüyorum 😂😂😂 evle hastaneye gidişimiz yarım saat sürmüştür direkt yattım8,5-9 cm dediler üstümü giyip doğumhaneye cıktım yattım pat suyum geldi hemen doğurdum sadece ıkınma isteğim geliyordu doktorlar da suyumu bekledikleri için ıkınamadım o beni zorladı yoksa benim için saniyeler sürmüştü doğumum bana tuvaletin varmış gibi ıkın diyor ıkınmayı bilmiyorum aslında bunun dersini almak gerekirdi yoksa daha hızlı doğururdum öyle bi ıkındım çıktı işte 8:49 da doğdu kızım beni tek zorlayan kızımın çıkmak istemesi ama suyumun gelmemesiydi su geldikten sonrası kolay su gelmeyince bebek kendisini atamıyo da dışarı ondan can yakıyor
beyzzsenturkk Emineyildirim06- benim eşim hissetmişti bi genislik var demişti öyle gittik doktora 37de 1 cm denildi yoksa kadın bakmıyodu ondan sonra tetiklendiği için sanırım bu kadar kısa sürdü sancını evde çek cunku devlette tek kalıyosun kocaman odada elimden bile tutmadılar yürürken kimse yoktu yanımda düşsem kimsenin haberi olmazdı iyi ki erken gelmemişim dedim son raddeye kadar evde kal daha iyi
beyzzsenturkk Zynp_amine benim suyumda nişanımda doğum sırasında geldi hatta doktorlar açıklığa bakarken nişanım geldi göbek düşmesi de yaşamadım siz sancınızı takip edin yoğunlaştığı anda zaten çok çok net anlarsınız geldiğini her şeyiniz hazır olsun benim 37de açıklığım 1 cmdi 38*6 da 9cme çıktı o 1 cmi genişletmeye çalışın sk sık yürüyün kaynar suyun altında belinize ve kalçanıza bastıra bastırs ovun masaj yapın sıcak suya da oturtabilirsiniz kaslarınız gevser korunmasız ilişki de çok tetikliyo
umrumdadegil beyzzsenturkk ay gerçekten çok güzel bir doğum olmuş ama maşallah 😂😂 su gibi geçmiş resmen doğumun😍 bende tam tersi her şeyi doğuracak mıyım acaba hastaneye mi gitsem diye düşünüyorum ne güzel paniksiz devam etmişsin🤣
xbelmr beyzzsenturkk Geçmiş olsun doğumunuz niye bukadar kolay oldu ? Ayınıza girdiğiniz zaman neler yaptınız lütfen paylaşırmısınız ? 25 haftalık gebeyim
Nesli2501 beyzzsenturkk doğum pozisyonuna girmiş miydi? Benim 38 haftaya kadar baş aşağıydı şimdi döndü yine sanırım göğüsümün altında hissediyorum hareketlerini
Zynp_amine beyzzsenturkk anladım, yani bol bol hareket ediyorum , fakat sancilarim sıklaşmıyor , ilk kızimda da kendi sancım olmamıstı. Su gelişi ile suni ile doğurmuştum kendi sancım nasıl birşey çozemiyorum çok düzensiz
beyzzsenturkk umrumdadegil kız bişey anlamadım ki korkayım vallahi ne olduğunu anlamadım doğurduktan sonrs eşimi arayın kıyafet versin dedim bana aşağıda kimse yok dediler o zaman panik oldum bide doğuma girmeden benim akıllı kocam sakın uyuma çocuğu değiştirirler demişti salak gibi doğumdan sonra uyumadım diktim gözleri çocuğa 😂😂😂😂😂
beyzzsenturkk Nesli2501 30. haftada dönmüştü sonrs hiç dönmedi ama doğum anına kadar her şey olabilir ters düz dönebilir
umrumdadegil beyzzsenturkk hayalimdeki doğum 🤣🤣 hahah kocan nereye gitmiş hemen 😂😂 benim kocam da ben çocuğun peşine giderim ya değiştirirlerse çocuğumu diyor🤣🤣
beyzzsenturkk Zynp_amine geldiğinde kıvranıyorsunuz gittiğinde rahatlıyorsunuz 5 dakika sancı çekiyorsanız 5 dakika rahatsınız bende anlamam diye düşünüyordum o an gelince mecbur anlamak zorunda kaldım 😂😂 inşallah kolay doğumunuz olur 🧿
beyzzsenturkk Nesli2501 sancınız yoksa ilk etapta suni verirler açıklığınızı takip ederler ilerlemeyecek gibiyse sezaryene alırlar ama açıklık olsun diye çok uğraşıyorlar tabi 40a kadar bi sorun yoksa beklerler açıklığınızı normal doğum pozisyonu alan bebegi sezeryen yapmazlar sağlık sorunu olmadıkça (dışkı yemesi, suyu azalması vs)
beyzzsenturkk umrumdadegil kız aşağıda bekliyorlardı annem babam eşim herkes arayıp haber bile vermemişler çocuğumla çıplak kaldık temizlemediler bile öyle iğrenç bi hastaneydi allahım düşürmesin oraya doktorları da çok nemrut suratsız insan aşağılıyorlar normal odaya bile gidemedim ben koca hastanede oda yokmuş doğurduğum yerde yattım kalktım çıktım
beyzzsenturkk xbelmr ben sık sık yürüyordum ama normal bi yürüyüş değil ben pendikte oturuyorum burdan kalkıp kurtköye 10/20 bin adım yürüyordum haftada 3-4 kere eşim orda çalışıyor sürekli yürüyordum yürümek gerçekten doğumu kolaylaştıran belkide en iyi şey kaslarınız diri kalıyor hantallaşmıyo cunku doğumda güce ihtiyacınız var yer çekiminin de kuvvetiyle bebek daha rahat pozisyon alıyor korunmasız cinsel ilişki öneririm 30dan sonra mutlaka her gün olmasa da haftada ⅔ gün ha hurma yemişsiniz ha ilişkiye girmişsiniz sperm rahim duvarını yumuşatıp kolay doğum sağlıyor doğum yapmadan bi önce ki gün arkadaşımın kaynanası sıcak suda ama dayanabildiğin kadar sıcak suda sırtına beline kalçana ovabildiğin kadar ov masaj yap demişti ben o gece 3 de sancım olduğunda onu yapıp yatmıştım sabah da işte doğuma uyandım sıcak suya oturabilirsiniz aynı sekilde kasları gevsetir rahimi yumuşatır sürekli haraket halinde olun yani kaç kilo aldığınızın önemi yok ben 57ylr hamile kaldım 78-79 ile doğurdum ama bu kadar açıklığı bende beklemiyordum yapabildiğiniz kadar spor yapın rahim kaslarınız kasılsın yani ama bunu 30-35den sonra yapın su an erken doğum riski var o haftalarda artık doğuma bişey kalmamış oluyor ve 37de çatı muaynesi oldum o da tetiklemiş olabilir onu da yaptırmanızı öneririm 1 cm bile açıklığınız olsa onu ilerletmeye çalışın bacaklarınız ağrıyana kadar yürüyün yani ben o 10-20 bin adımı atınca karnım sertleşiyordu bi yerde tostop oluyodu bu da kasılmalarımı tetikliyordu ama haftanız gelince yapın
xbelmr beyzzsenturkk Allah sizden razı olsun çok ama çok teşekkür ederim bu bilgiler çok işime yarayacak
umrumdadegil beyzzsenturkk aaa ne saçmalık devlet hastanesi miydi😕 doğumun çok güzelmiş ama hastane berbatmış gerçekten 🤦🏻♀️