Bnm dr 3 lü aşı yapıcam sağlık ocağında yaptırma dedi Bi dahaki ay tetenoz boğmaca difteri karma aşısı yapacakmış adacel diye bebeğin boğmaca ya karşı doğuştan bağışıklı olmasını istiyorum dedi 22+0 haftalığız 26.haftada yapıcak bnmde kafam karıştı sağlık ocağıda 2 doz tetenoz demişti